Preloader
تلفن : 09146003002
اپلیکیشن اندروید

ساده ترین راه برای نزدیک بودن به مشتریان

به سادگی در تمامی زمان ها و مکان ها همراه مشتریانتان باشید.

به صرفه بودن به صرفه بودن

دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی بیشتری برای تبلیغ محصولات خود نخواهید بود. میتوانید با ارسال یک نوتیف ساده محصولاتتان را به مشتریانتان معرفی کنید.

امکان دسترسی آفلاین و آنلاین امکان دسترسی آفلاین و آنلاین

اگرچه اپلیکیشن ها برای انجام اغلب کارهایشان ممکن است به اتصال اینترنتی نیاز داشته باشند، همچنان می توانند محتوا و کارکردهای اصلی را در حالت آفلاین به کاربران ارائه کنند.

مشتریان امروزی به تلفن‌های هوشمندشان توجه می‌کنند مشتریان امروزی به تلفن‌های هوشمندشان توجه می‌کنند

افراد بزرگسال روزانه سه ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها می‌کنند. پس منطقی است که مشتریان بخشی از این زمان را بر روی برنامه کاربردی شما صرف کنند

تجارتی به روز

برنامه نویسی اندروید در تبریز

ما در برنامه نویسی اندروید در تبریز فقط برنامه ی اندروید ایجاد نمی کنیم. ما تجارتی به روز , آسان , مولد و کاربردی را برای برای مشاغل بزرگ و کوچک در سراسر جهان و تجربه ای بی نظیر استفاده از تلفن همراه را برای مشتریانتان ایجاد می کنیم. ما تجربیات غنی شما به همراه نوآوری های کارشناسانمان را به صفحه نمایش های کوچک تبدیل میکنیم ، که به معنای موفقیت در کسب و کار شما ، سهولت کار و تعامل مشتریان است.

چرا ما ؟

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یک شرکت دانش بنیان است که با کارنامه ی 8 ساله ی موفق توانسته است فعالیت های خود را به خارج از مرز و بوم میهن عزیزمان توسعه دهد.

Horizon
گواهی ISO/IEC 9001

 

Horizon
گواهی دانش بنیان

 

Horizon
گواهی ISO/IEC 27000