Preloader
تلفن : 09146003002
بهینه سازی موتور جستجو

در اولین نتایج گوگل دیده شوید

کارشناسان ما با بررسی روانشناسی رفتار مشتریان شما و آشنایی با قوانین و فرایندهای موتورهای جستجو برای رسیدن به بهترین جایگاه در موتورهای جستجو شما را یاری خواهند کرد

نرخ تبدیل بالا نرخ تبدیل بالا

افزایش رتبه ی سایت در نتایجی که کاربران هدف شما بیشتر از آنها دیدن میکنند احتمال افزایش نرخ تبدیل خریدار بلقوه را به خریدار بالفعل افزایش میدهد.

افزایش بازدید افزایش بازدید

با بهبود رتبه ی شما در گوگل شما در نتایج جستجو در مقام بهتری قرار خواهید گرفت و در نتیجه توسط کاربران بیشتری دیده خواهید شد

کسب سود بیشتر کسب سود بیشتر

با کسب مقام بهتر در نتایج جستجو , میزان فروش محصولات شما در اثر افزایش بازدید کننده افزایش خواهد یافت و این یعنی کسب سود بیشتر .

بهینه سازی موتور جستجو در تبریز

شرکت ما در خدمات بهینه سازی موتور جستجو در تبریز با استفاده از تجزیه و تحلیل Google ، ردیابی ، مدیریت برچسب و ادغام ویژگی های CRMها ، هر کاری که کاربر در سایت شما انجام می دهد پیگیری می کنیم تا سهم واقعی درآمد کسب و کار شما را اندازه گیری کنیم و رفتار مشتریان شما را درک کرده و به افزایش فروش شما کمک نماییم. با تقسیم بندی عمیق بازار و تجزیه و تحلیل پیش بینی ، می توانیم به شما در شناسایی ، جذب و حفظ مخاطب هدف خود کمک کنیم. اطلاعات مربوط به عادات و ترجیحات سبک زندگی مصرف کنندگان خود را ارزیابی کرده و پیشنهادات مربوطه را در زمان مناسب به افراد مناسب ارائه دهید.

چرا ما ؟

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یک شرکت دانش بنیان است که با کارنامه ی 8 ساله ی موفق توانسته است فعالیت های خود را به خارج از مرز و بوم میهن عزیزمان توسعه دهد.

Horizon
گواهی ISO/IEC 9001

 

Horizon
گواهی دانش بنیان

 

Horizon
گواهی ISO/IEC 27000