Preloader
تلفن : 09146003002
طراح ui

خلاقیت در طراحی

تیم ما با خلاقیت در طراحی انواع ui به اپلیکیشن ها و سایت های شما روحی جدید می بخشند و سایت و اپلیکیشن شما اعتباری خاص خواهند داد.

خلاقانه خلاقانه

کارشناسان ما بر اساس موضوع و نیاز سایت و یا اپلیکیشن شما طرح های خلاقانه ای طراحی می کنند که بازدید کنندگان را جذب کرده و به استفاده دوباره از آن ترغیب نماید.

صرفه جویی در زمان و سرمایه صرفه جویی در زمان و سرمایه

یک سایت یا یک اپلیکیشن با طراحی ui عالی به بهبود و اصلاح زیادی نیاز ندارد و امر منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کار خواهد شد.

وایرفریمینگ وایرفریمینگ

به منظور بررسی رضایت شما و تست و بررسی رفتارهای مشتریان در مرحله ی اول یک نمونه ی اولیه از طرح بارگزاری شده و بر اساس بازخوردهای مشتری و بازدیدکنندگان طرح نهایی ارائه میگردد.

زیبا و خلاقانه

طراحی ui در تبریز

طراحی خلاقانه نقشی حیاتی در استراتژی فروش شما بازی می کند و ما می توانیم ui خلاقانه ای را طراحی کنیم که به جای شما صحبت کند. ما با درک مشتری شما شروع می کنیم: شناسایی دیدگاه او و پس از آن ارائه مناسب ترین و جذاب ترین تصاویر بصری برای مشتریان شما. در خدمات طراحی ui در تبریز شرکت ما از آیکون گرفته تا پوستر، تمامی عناصر گرافیکی را به زیبایی و برای بهبود جلوه وب سایت شما طراحی می کنند.

چرا ما ؟

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یک شرکت دانش بنیان است که با کارنامه ی 8 ساله ی موفق توانسته است فعالیت های خود را به خارج از مرز و بوم میهن عزیزمان توسعه دهد.

Horizon
گواهی ISO/IEC 9001

 

Horizon
گواهی دانش بنیان

 

Horizon
گواهی ISO/IEC 27000